Bia.Az

Mehdiabad 3 nömrəli məktəbdə Afət Camalova "RÜZÜGARI"...

Cəmiyyət
 27-05-2025, 13:58     367

Mehdiabad qəsəbəsi 3 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Afət Camalovanın rəhbərliyi altında fəaliyyət göstərən təhsil müəssisəsi son illərdə müxtəlif tənqidi baxışların obyektinə çevrilmişdir. Valideynlərin, müəllimlərin və bəzən şagirdlərin narazılıqları artıq səssiz qala bilmir. Təhsil cəmiyyətin bünövrəsi olduğu halda, bu cür rəhbərlik problemləri ictimai diqqətdən kənarda qalmamalıdır.


Ən çox səsləndirilən iradlardan biri, məktəbdə qərarların qeyri-şəffaf şəkildə verilməsi ilə bağlıdır. Müəllim heyətinin bir çox üzvü tədris yükünün bölüşdürülməsi, təmir işlərinə ayrılan vəsaitlərin istifadəsi və məktəbdaxili qaydaların tərtibi zamanı direktorun təkbaşına və əsaslandırılmamış qərarlar qəbul etdiyini bildirir. Belə idarəçilik üslubu müəllimlərin motivasiyasına mənfi təsir göstərir və kollegial iş mühitini zəiflədir.


Müəllimlər arasında qeyri-bərabər münasibətlərin mövcudluğu, bəzi pedaqoqların haqsız yerə üstünlük əldə etməsi və digərlərinin isə kənarlaşdırılması halları da ciddi narazılıq doğurur. Bu cür münasibətlər müəllim kollektivində parçalanmaya səbəb olur və təhsil prosesinin keyfiyyətinə birbaşa təsir göstərir. Təcrübəli və peşəkar müəllimlərin fikirlərinə məhəl qoyulmaması, onların təşəbbüslərinin dəstəklənməməsi məktəbin intellektual potensialını zəiflədir.


Son vaxtlar valideynlər arasında da narahatlıq artır. Onların bəziləri şagirdlərə qarşı qeyri-obyektiv münasibət, bəzi müəllimlərin davranışına qarşı məktəb rəhbərliyinin səssiz qalması və ümumilikdə məktəbdəki nizam-intizamın zəifləməsindən şikayətlənir. İctimai əsaslarla yaradılmış valideyn komitələrinin fəaliyyətinə müdaxilə edilməsi və onların səlahiyyətlərinin məhdudlaşdırılması da ciddi tənqidlərə səbəb olub.


Baxmayaraq ki, son illər məktəbin binasında müəyyən təmir işləri aparılıb, bu işlərin keyfiyyəti və vəsaitlərin necə xərcləndiyi sual altındadır. Təmir işləri ilə bağlı şəffaf hesabatların təqdim olunmaması, valideynlər və müəllimlər arasında narahatlıq doğurur. Kompüter otaqları və laboratoriyaların vəziyyəti müasir təhsil tələblərinə cavab vermir. Bu da şagirdlərin innovativ bilik və bacarıqlar əldə etməsində maneə yaradır.


Məktəbdə yaradılan sosial-psixoloji mühitin zəifliyi, həm şagirdlərin, həm də müəllimlərin emosional durumuna təsir göstərir. Psixoloq xidmətlərinin formal şəkildə fəaliyyət göstərməsi, şagirdlərin və müəllimlərin ehtiyaclarının dinlənilməməsi məktəb mühitində ümumi narazılıq yaradır. Direktordan gözlənilən isə belə halların qarşısını almaq üçün effektiv tədbirlər görməkdir.


Qeyd edək ki, Afət Camalovanın rəhbərliyi dövründə Mehdiabad 3 nömrəli tam orta məktəbdə üzə çıxan bu problemlər, təəssüf ki, təhsil mühitini zədələyir. Bir təhsil müəssisəsinin uğuru yalnız binanın mövcudluğu və şagird sayının çoxluğu ilə ölçülmür. Əsas göstərici oradakı tədrisin keyfiyyəti, pedaqoji mühit və idarəetmənin effektivliyidir. Bu səbəbdən, aidiyyəti qurumların vəziyyəti araşdırması və zəruri islahatlar aparması zəruridir. Təhsil bir xalqın gələcəyidir. Ona görə də hər bir məktəbdə şəffaflıq, ədalət və inkişaf yönümlü idarəetmə prinsipləri hökm sürməlidir. Əks halda, belə məktəblər cəmiyyətin inkişafına deyil, durğunluğuna xidmət etmiş olar.


BİA.az
скачать dle 12.1