Abşeron rayon məhkəməsinin hakimi Cəmilə Səfiyevaya XATIRLATMA - Utanmasan, oynamağa nə var ki...?
Bu məsəlin nə vaxt, hansı hadisəynən əlaqədar yaranıb deyə bilmərəm, ancaq "Kontakt- Home" mağazalar şəbəkəsinin 8 mart Beynəlxalq qadınlar günündə və Novruz bayramı ərəfəsində reklam xarakterli mesaj göndərişlərini, telefonumda görəndə ilk yadıma düşən, başlığa çıxardığım məhşur qınayıcı məsəl düşdü. Bunun, elə bil mənimlə "Kontakt- Home" arasındakı münasibətə görə işlədiblərmiş.
Ölkəmizdə fəaliyyət göstərən bu tip satış mağazalar şəbəkəsinin gözlərmizi və qulaqlarımızı yağır etmiş aldadıcı reklamına aldanıb, uşaqların istəyinə uyğun " 20 yanvar" Metro stansiyası yaxınlığında "Kontakt-Home" mağazalar şəbəkəsindən, 17.03. 2018-ci iltarixdə müqavilə əsasında " Hoffman" markalı mobil telefon götürdüm. Bir həftədən sonra eşitdim ki, telefon işləmir. İşlərimdən imkan tapıb telefonu götürdüyüm mağazaya apardım. Mənə mağazada bildirdilər ki, - "bizim "Nizami" metro stansiyasından aşağıda İXTİSASLAŞMIŞ təmir üzrə xidmət servismiz var. Aparın verin ora, düzəltsinlər."
Hələ ürəkləndirici bir fikirdə söylədilər ki, sizin "zəmanət" kartıniz var. Buna görə müqavilə şərtinə əsasən müəyyən məbləğdə ödənişlər də edirik. Düzü bu boyda mağazanın, bu cür xidmətinə etiraz əlaməti olaraq aşağdakı narazı fikirlərimi filal rəhbərliyinə bildirdim. Vətandaş yüksək kefiyyət, yüksək xidmət, vaxt məhdudluğunu azaltmaq, rahatlığna rəğmən aldadıcı reklamlara uyub, ağır şərtlərlə razılaşıb ehtiyacı olan malı, məhsulu alır. Vay o günə ki, həmin malda, məhsulda hər hansı bir çatışmamazlığ və yaxarablığ hiss edə. Qalacaq qapılarda. Necə mən qalmışam...
Nə isə, bundan sonra telefonu həmin servisdə düzəltdirib, ustadanda " sözlə" zəmanət aldım ki, həmin problemi bir daha yaşamayacağam. Bir həftədən sonra yenə həmin problemi yaşadım. Qulağımı, gözümü yağır etmiş aldadıcı reklamların tələsinə düşüb, bu dəfə evdəkilərin "təkliflər paketinin" beyin qabaredici sözlərinə məhkum oldum. Yenidən mağazaya gəlib bu məhsulu, malı dəyişmələrin, əvəzinə başqasını verilməsini xahiş etdim. Bunlar isə bunu edə bilməyəcəklərini diqqətimə çatdırdı. Məcbur oldum rəhbərliyin oturduğu ünvanı soruşdum. Axtarıb tapandan sonra rəhbərliklə görüşmək istədiyimi ofisin foyesində "məlumat" bürosunda oturan xanıma çatdırdım. Foyedə oturan xanım bundan ötrü ilk öncə burada hüquqşünaslığ edən şöbə rəhbəri Əzim müəllimlə görüşüb, danışmaq lazım olduğun bildirdi. Elə dayandığmız foedə otağında danışdıqlarını eşitdiyim
Əzim müəllimin yanında olan, mənim kimi bir müştərinin (danışıqlarından eşitdiklərimə əsaslanıb deyirəm) çıxmasını gözlədim. Nəhayyət Əzim müəllimlə görüşüb istəklərimi ona çatdırdım. Əzim müəllim məndən bir həftə vaxt istəyib, rəhbərliyə mənim istəyimi məruzə edəcəyini, nə qərar veriləcəksə ondan sonra mənə zəng edib məlumat verəcəyini dedi. Bir həftədən sonra mən məcbur olub Əzim müəllimə rəhbərliyə mənim məsələmi məruzə etdikdən sonra qəbul etdikləri qərarın nə olduğun soruşdum. Artıq 3- cü ayın kredit şərtinə uyğun ödənişini də etmişdim. Əzim müəllim bildirdi ki, - "bəs rəhbərlik bildirib ki, kredit şərtinə, zəmanətinə uyğun aparsın versin təmir üzrə servisə düzəltdirsin. Mən başa düşdüm və eşitdiklərimə uyğun (tanıdığlarımdan eşitmişdim ki, onlarında başına bu cür oyun açılıb, aparıb zay məhsulların, malların üstlərinə atıb çıxıb gediblər) məcburiyyət qarşısında qalıb, telefonu götürdüyüm filala gəlib, telefonu qanunlara uyğun AKT tərtib edərək geri götürmələrini xahiş etdim. Onlarsa bundan imtina etdi. Mən növbəti gün yanımda şahid gətirib, həm özümün şərlənməmə, həmdə qaytaracağım zay malı, məhsulu qoyub gedəcəyimə etibarlı təminat yaradım deyə qanunların verdiyi imkandan yararlanmağımı düşündüm. Hansı ki, hələ buna qədər başqa bir şahidin yanında bir dəfə də həmin filalın rəhbəriylə görüşmüşdüm. Mən bu cür, şahidimin yanında "Kontakt-Home" nin, mənə sırıdığı zay, kefiyyətsiz malını filalın rəhbərinin stolunun üstünə qoyub çıxdım....
Düzü buna qədər görüşdüyüm bütün rəsmi şəxslərə dəfələrlə bəyan etmişdim ki, MƏN YANIMDA "XƏSTƏ" GƏZDİRMƏYƏCƏM Kİ...?
Bundan sonra mən - REKLAMIN TƏRS ÜZÜ - - "KONTAKT- HOME" ZAY MALINI SIRIMAĞ ÜÇÜN MÜŞTƏRİ AXTARIR" VƏ
"QIZIL ZƏMANƏT" LƏ QIZIL-QIRMIZI MÜŞTƏRİNİ ALDADILIR- başlıqda yazılarla başıma gətirilənləri yazdım. Bununlada mən zay telefon üçün ödədiyim 118 manatı başıma dolayıb, haram xoşları olsun deyib arxasıyca getmədim və telefonların qaytardığımdan ödənişdə etmədim...
BUNDAN SONRA YAXIN ƏTRAFIMA, DOST - TANIŞIMA BU FİRMANIN ŞƏBƏKƏLƏRİNDƏN MAL GÖTÜRMƏMƏLƏRİNİ BAŞIMA GƏLƏNLƏRLƏ İZAH ETDİM...
BİR DƏFƏDƏ OLSUN YOLUMUN ÜSTÜNDƏ OLAN O MAĞAZAYA BELƏ DÖNÜB BAXMADIM.
HƏTDA HƏMİN MAĞAZAYA ÖDƏNİŞİ OLAN YAXIN QONŞUMUN ÖDƏNİŞİN BELƏ GÖTÜRÜB MAĞAZAYA GEDİB ÖDƏMKDƏN DƏFƏLƏRLƏ İMTİNA ETDİM....
Amma Kontakt - home mağazalar şəbəkəsi utanmayıb dəfələrlə mənə mesaj göndırib zay məhsullarını sırımağa dəvət edirlər. ÖZÜDƏ DOSTCASINA....
İKİ İLDƏN ÇOX VAXT KEÇMƏSİNƏ, GÖTÜRDÜYÜM ZAY MƏHSULU BELƏ ÖZLƏRİNƏ QAYTARMAĞIMA BAXMAYARAQ MƏNİ MƏHKƏMƏYƏ VERİR. UTANMIR BU YANDANDA MESAJ GÖNDƏRİR...
Başa düşdüm ki, utanmasan oynamağa nə var ki.....?
P. S. Abşeron rayon məhkəməsinin hakimi Cəmilə Səfiyeva "Kontakt-Höme" nin zay, kefiyyətsiz, məhsulların, malların özlərinə qaytarmağıma baxmayaraq, 3 ayda ödəniş etdiyim 118 manatımında onlarda olduğuna bilə-bilə qalan pulun tutulmasına, ödənilməsinə qərar çıxarıb.
Nəyin pulun ödəməliyəm...?
Pulun hissə-hissə, kredit şərtiylə ödəmək üçün müqavilə bağlayıb götürdüyüm malı, telefonu qaytarmışamsa (üstlərinə atıb getmişəmsə) mən nəyin pulun ödəməliyəm... ?
"Kontakt - Home" nəyin pulun istəyir...?
2 ildən sonra ağlına nə düşüb, nə fikirləşib...?
Hakim bəs nəyə əsaslanıb pulun ödənilməsinə, qaytarılmasına qərar çıxarıb...?
Elxas COMƏRD,
BİA.AZ